feed-image RSS

Warning: Parameter 1 to plgContentAddThis::onPrepareContent() expected to be a reference, value given in /www/htdocs/pvvsite/libraries/joomla/event/event.php on line 71

"Saoedi-Arabië zinkt steeds dieper weg in het verstikkende moeras van onderdrukking van meningen; er zijn nu aan advocaten verbijsterende straffen opgelegd", aldus PVV-kamerlid Raymond de Roon. "Onze nieuwe minister van buitenlandse zaken moet een frisse wind laten waaien door het Nederlandse mensenrechtenbeleid ten opzichte van dat land. Niet langer de vruchteloze stille diplomatie over mensenrechtenschendingen maar die wantoestanden keihard en luidkeels aan de kaak stellen. Mensen in Saoedi-Arabië hebben daar behoefte aan."

Vragen van het lid De Roon (PVV) aan de minister van buitenlandse zaken over monddood maken van advocaten door Saoedi-Arabië:

Vragen van de leden De Roon en Wilders (beiden PVV) aan de minister van Buitenlandse Zaken over taartverbod in Saoedi-Arabië:

Dat blijkt uit vragen die Geert Wilders en Raymond de Roon daarover hebben gesteld aan de minister van Buitenlandse Zaken en de minister van Defensie.
In het bijzonder vragen zij om maatregelen tegen terreuraanslagen die Islamitische Staat met die wapens ook in Nederland zou kunnen uitvoeren.
Daarnaast willen zij bescherming van de Nederlandse militairen in Irak tegen eventuele aanvallen met chemische wapens.

Vragen van de leden De Roon en Wilders (beiden PVV) aan de minister van Buitenlandse Zaken en de minister van Defensie over het bericht dat ISIS beschikt over chemische wapens.

raymond-de-roon