feed-image RSS

De PVV wil dat de Antilliaanse eilanden Curaçao, Aruba en Sint-Maarten financieel meer gaan bijdragen aan de Kustwacht voor het Caribisch gebied. Nu is het zo geregeld dat Nederland 85% van de Kustwachtbegroting voor zijn rekening neemt. Een onacceptabel hoog aandeel.

Vragen van de leden De Roon en De Graaf (beiden PVV) aan de Minister van Buitenlandse Zaken over het organiseren van een lezing die wordt gegeven door een terroristenknuffelaar:

Waarom organiseert u een lezing die wordt gegeven door Dr. John Esposito, een spreekbuis van het fundamentalistische wahabitische Saoedi Arabië? (*)

Vragen van de leden De Roon en Wilders (beiden PVV) aan de minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties en aan de minister van Buitenlandse Zaken en aan de minister van Defensie over Turkse steun voor jihadi’s en over een Turks verzoek om inzet inlichtingendiensten voor jacht op opponenten van Erdogan:

Kent u het bericht dat de Turkse inlichtingendienst MIT steun heeft gevraagd aan een Duitse inlichtingendienst (BND) bij de jacht op opponenten van het bewind van president Erdogan (*)?

raymond-de-roon