feed-image RSS

Warning: Parameter 1 to plgContentAddThis::onPrepareContent() expected to be a reference, value given in /www/htdocs/pvvsite/libraries/joomla/event/event.php on line 71

Terwijl defensiewoordvoerders van de regeringspartijen op de eerste dag van de nieuwe zittingsperiode naar Engeland afreizen om door Navo-bobo’s te worden ingelicht over de plannen voor een Navo-flitsmacht, wil de PVV dat de Nederlandse regering het  parlement daarover informeert in de Tweede Kamer.

PVV-defensiewoordvoerder Raymond de Roon wil dat minister Hennis op dinsdag 2 september naar de Tweede Kamer komt om mondelinge vragen te beantwoorden over de eventuele inzet van Nederlandse troepen in zo’n flitsmacht aan de grenzen met Rusland.

Vragen van het lid De Roon (PVV) aan de minister van Buitenlandse Zaken over de bizarre samenstelling van de VN onderzoekscommissie voor de recente Gaza-oorlog:

Kent u de commissieleden die het onderzoek moeten gaan uitvoeren naar de gewelddadigheden in Gaza? (1)(2)

De leden van de PVV-fractie hebben met afschuw de recente ontwikkelingen in Irak gevolgd. De verschrikkelijke wijze waarop minderheden uit grote delen van Irak worden verdreven, opgejaagd en gedood, getuigt van een immense humanitaire catastrofe. De PVV-leden reageren met walging op de berichtgeving dat er zelfs mensen levend begraven worden door de ISIS-barbaren. Als gevolg van het horrorscenario dat zich nu in Irak afspeelt hebben de leden van de PVV-fractie de volgende opmerkingen en vragen.

raymond-de-roon