feed-image RSS

Warning: Parameter 1 to plgContentAddThis::onPrepareContent() expected to be a reference, value given in /www/htdocs/pvvsite/libraries/joomla/event/event.php on line 71

Voorzitter,

De Turkse bemoeienis met de manier waarop in Nederland met de Turken die hier wonen wordt omgegaan, is schandalig. Nederland wordt gewoon beschuldigd van agressie en discriminatie, wat absulute onzin is. Turkije wil zich zelfs bemoeien met het integratiedebat over de Turken in ons land.

Maar nog schandaliger is het feit dat onze regering de hele zaak probeert te bagatelliseren.

De bemoeienis van de Turkse regering met een Nederlands debat over de Turkse gemeenschap in ons land, is onaanvaardbaar en ook inhoudelijk onjuist. De Nederlandse regering mag de agressieve toon van de Turkse regering niet laten passeren. Er moeten Turkse excuses komen. Zo niet, dan de Turkse ambassadeur uitwijzen en onverwijld onze Patriotraketten terughalen uit dat land.

Vragen van de leden De Roon en Wilders (beiden PVV) aan de minister van Buitenlandse Zaken over aantijgingen van Turkse regering richting Nederland:

raymond-de-roon