feed-image RSS

Voorzitter,

Lieberman wordt minister van Defensie in het Israëlisch kabinet.
“Kolonist gaat nu over bezet gebied”, kopte een artikel van NRCnext.

Ik feliciteer Lieberman met zijn nieuwe functie maar ik feliciteer vooral alle inwoners van Israël met deze benoeming.
Zij hebben er baat bij, dat Lieberman, inderdaad een inwoner van Judea, nu minister van Defensie is geworden.
Want hij begrijpt als geen ander, dat Palestijnse terroristen alleen respect hebben voor een ijzeren vuist, niet voor een minister met een slap handje.
Iedereen is daarmee gediend.

In Nederland heeft de BDS-beweging invallen gedaan in winkels waar producten uit Israël worden verkocht. “Deze beweging is in Frankrijk al verboden maar kan in ons land dergelijke antisemitische acties ongehinderd uitvoeren,” aldus PVV-kamerlid Raymond de Roon. “Wij vragen de regering om afstand te nemen van deze acties, die te walgelijk zijn voor woorden”.

Vragen van de leden De Roon en Wilders (beiden PVV) aan de minister van Buitenlandse Zaken over de etikettering van Israëlische producten:

Voorzitter,

Het is te gek voor woorden, dat Ebru Umar in Turkije van haar vrijheid werd beroofd, omdat zij gebruik maakte van haar recht op vrije meningsuiting.

Maar het is de Turkse werkelijkheid.
Erdogan’s Turkije is wereldkampioen “journalisten opsluiten”.
Hij is ook een grote vriend van de extremistische moslimbroederschap.
Voor hem zijn democratie, vrijheid, recht woorden die absoluut geen waarde hebben. Ik verzin het niet, hij zei het zelf, op 16 mrt in Ankara .

raymond-de-roon