feed-image RSS

Warning: Parameter 1 to plgContentAddThis::onPrepareContent() expected to be a reference, value given in /www/htdocs/pvvsite/libraries/joomla/event/event.php on line 71

De bemoeienis van de Turkse regering met een Nederlands debat over de Turkse gemeenschap in ons land, is onaanvaardbaar en ook inhoudelijk onjuist. De Nederlandse regering mag de agressieve toon van de Turkse regering niet laten passeren. Er moeten Turkse excuses komen. Zo niet, dan de Turkse ambassadeur uitwijzen en onverwijld onze Patriotraketten terughalen uit dat land.

Vragen van de leden De Roon en Wilders (beiden PVV) aan de minister van Buitenlandse Zaken over aantijgingen van Turkse regering richting Nederland:

Vragen van de leden De Roon en Helder (beiden) PVV) aan de minister van Defensie en aan de minister van Veiligheid en Justitie over transactie met
militairen, verdacht van verduistering:

De peperdure verbouwing van de woning van president Zuma is in Zuid-Afrika een heet hangijzer. Het lijkt erop dat de regering van Zuid-Afrika dat niet serieus neemt. Het parlement wil erover praten maar wordt geconfronteerd met oproerpolitie.

Vragen van de leden De Roon en Bosma (beiden PVV) aan de minister van Buitenlandse Zaken over optreden van oproerpolitie in het parlement van Zuid-Afrika:

raymond-de-roon