feed-image RSS

Warning: Parameter 1 to plgContentAddThis::onPrepareContent() expected to be a reference, value given in /www/htdocs/pvvsite/libraries/joomla/event/event.php on line 71

De peperdure verbouwing van de woning van president Zuma is in Zuid-Afrika een heet hangijzer. Het lijkt erop dat de regering van Zuid-Afrika dat niet serieus neemt. Het parlement wil erover praten maar wordt geconfronteerd met oproerpolitie.

Vragen van de leden De Roon en Bosma (beiden PVV) aan de minister van Buitenlandse Zaken over optreden van oproerpolitie in het parlement van Zuid-Afrika:

"Saoedi-Arabië zinkt steeds dieper weg in het verstikkende moeras van onderdrukking van meningen; er zijn nu aan advocaten verbijsterende straffen opgelegd", aldus PVV-kamerlid Raymond de Roon. "Onze nieuwe minister van buitenlandse zaken moet een frisse wind laten waaien door het Nederlandse mensenrechtenbeleid ten opzichte van dat land. Niet langer de vruchteloze stille diplomatie over mensenrechtenschendingen maar die wantoestanden keihard en luidkeels aan de kaak stellen. Mensen in Saoedi-Arabië hebben daar behoefte aan."

Vragen van het lid De Roon (PVV) aan de minister van buitenlandse zaken over monddood maken van advocaten door Saoedi-Arabië:

Vragen van de leden De Roon en Wilders (beiden PVV) aan de minister van Buitenlandse Zaken over taartverbod in Saoedi-Arabië:

raymond-de-roon