feed-image RSS

Warning: Parameter 1 to plgContentAddThis::onPrepareContent() expected to be a reference, value given in /www/htdocs/pvvsite/libraries/joomla/event/event.php on line 71

De PVV wil dat de naheffing van de Belastingdienst, die zo'n 5 miljoen Nederlanders gemiddeld zo'n 150 euro gaat kosten, van tafel gaat.
PVV-Kamerlid Teun van Dijck: "Deze blunder van de belastingdienst mag niet met terugwerkende kracht op het bordje van de burger worden gelegd. Het is te gek voor woorden dat de belastingbetaler hiervoor moet opdraaien. Dit is onbehoorlijk bestuur van de bovenste plank. Eerst krijgen we een naheffing uit Brussel van € 642 miljoen, en nu krijgen 5 miljoen burgers een naheffing van in totaal € 750 miljoen - toeval?"

Het kabinet komt met het dunste belastingplan ooit. Het komt niet verder dan een reparatiewet en wat kleine aanpassingen. Terwijl Nederland snakt naar lucht, snakt naar koopkracht, snakt naar lagere belastingen, komt het kabinet met de ene belastingverhoging na de andere.
Per dag onttrekt het kabinet 1 miljard aan belastingen uit de economie; 200 miljoen meer dan in 2005.
De belastingdruk is dan ook inmiddels opgelopen tot boven de 40% en voor werkenden vanaf het wettelijk minimumloon tot boven de 50%.
Nederland belastingland! Dat zet een rem op de economie.
De binnenlandse bestedingen lopen hard terug met alle economische schade van dien. Mensen consumeren niet meer en houden de hand op de knip. Dit heeft alles te maken met het beleid van dit kabinet. Dom beleid met desastreuze gevolgen...zoals we hebben kunnen zien.

teun-van-dijck