feed-image RSS

Warning: Parameter 1 to plgContentAddThis::onPrepareContent() expected to be a reference, value given in /www/htdocs/pvvsite/libraries/joomla/event/event.php on line 71

"De ECB zet de geldpers aan en strooit met miljarden, onze miljarden, maar niets helpt. Het probleem is niet het gebrek aan euro's, maar de euro zelf. Nederland mag weer opdraaien voor de puinhopen in Zuid-Europa. De banken vieren feest; de burger betaalt straks het gelag", aldus Teun van Dijck, PVV-Tweede Kamerlid.
"Nederland moet weer snel baas worden over zijn eigen munt, dus uit de euro, hoe eerder hoe beter! Deze wanhoopsdaad van de ECB gaat ons miljarden kosten. Dus snel Nexit!", aldus van Dijck.

Lees hier het artikel op NU.nl

MOTIE

De Kamer gehoord de beraadslaging

constaterende dat de accijnsverhogingen op brandstof, alcohol en tabak desastreus uitpakken voor de grensregio's en de werkgelegenheid;

Vorig jaar is er maar liefst 578 miljoen liter minder diesel verkocht. Daarmee loopt de Staat 131 miljoen euro mis! Toch probeert deze staatssecretaris ons wijs te maken dat hij 96 miljoen euro meer heeft opgehaald. Of hij kan toveren, of de cijfers kloppen niet!

teun-van-dijck