PVV: Direct nieuwe verkiezingen!

Geert Wilders: ''Ik zei het in april al. We hebben eerder een nieuw kabinet na nieuwe verkiezingen dan na zinloze onderhandelingen tussen partijen die elkaar wantrouwen. De problemen in Nederland zijn groot, van asiel tot zorg en woningbouw, dus snel verkiezingen!''

Nederland zit diep in de problemen. Het kabinet Rutte 3 is totaal ingestort. Negen maanden na de val van het kabinet en een half jaar na de verkiezingen en de leugens van Rutte is er nog geen begin van een uitzicht op een nieuw kabinet. Terwijl de problemen van het land zoals immigratie, woningmarkt, zorg, pensioenen, koopkracht en criminaliteit schreeuwen om een oplossing.
De PVV wil, net als de meerderheid van de Nederlandse bevolking zo blijkt uit peilingen, snel nieuwe verkiezingen.

De PVV verwerpt ook de keuze uit de Miljoenennota 2022 van het demissionaire kabinet Rutte3 om zeven miljard euro aan Klimaatmaatregelen uit te geven. De PVV wil dat geld niet aan klimaat besteden maar aan extra koopkracht door de huren, energierekening en eigen risico in de zorg met 5 miljard euro te verlagen. Daarnaast investeert de PVV 1 miljard euro extra in de zorg en 1 miljard extra in de politie.