Helft Marokkaanse jeugd pleegt misdrijf: PVV eist onmiddellijk actie!

Vragen van de leden Wilders en Fritsma (beiden PVV) aan de Ministers van Justitie en WWI over het bericht dat de helft van de Marokkaanse jeugd een misdrijf heeft gepleegd.

Tweet van Geert Wilders: Helft Marokkaanse jongeren in NL pleegt voor 22e jaar een misdrijf volgens vandaag bekend geworden onderzoek. Oppakken, cel in en land uit! (Twitter)

Meer links:
Helft Marokkaanse jeugd pleegde misdrijf, Telegraaf.nl
Wilders pleit weer voor uitzetten Marokkaanse criminelen, Elsevier.nl

Heeft u kennisgenomen van het bericht (*) “Helft Marokaanse jeugd pleegde misdrijf” (*) ?

Deelt u onze mening dat het feit dat de helft van de Marokaanse jeugd voor zijn 22e jaar een misdrijf heeft gepleegd onacceptabel is?

Bent u met deze cijfers in de hand eindelijk bereid het Marokkaanse tuig dat misdrijven pleegt ongenadig hard aan te pakken?

Bent u bereid een nationale straatterreureenheid in het leven te roepen en snelrecht toe te passen zodat ze snel achter de tralies verdwijnen, de straffen te verhogen en ervoor te zorgen dat het mogelijk wordt dat ze na het uitzitten van hun straf worden gedenaturaliseerd en uitgezet naar Marokko zodat ze de straten van Rabat en Casablanca onveilig kunnen maken ipv Nederlandse steden? Zo neen, waarom niet?

(*) Helft Marokkaanse jeugd pleegde misdrijf, Telegraaf.nl