PVV: Spanje krijgt uitstel, Nederland moet bloeden!

Geert Wilders is verbolgen over de stuitende arrogantie die de Europese Commissie vandaag ten toon heeft gespreid. Terwijl het constant falende Spanje een jaar uitstel krijgt om de begroting op orde te brengen wil de Commissie dat Nederland haar burgers nog verder uitknijpt.

De Brusselse dictaten vliegen ons om de oren en in plaats van verzet buigt Minister De Jager slaafs voor Rehn. Eurocommissaris Rehn eist dat Nederland haast maakt met hervormingen van ons pensioenstelsel, woningmarkt en zorg en eist zelfs aanscherpingen. “Waar bemoeit deze ongekozen eurocraat Rehn zich mee. Nederland moet snel weer baas in eigen land worden en de Brusselse dictaten naast zich neer leggen. Nederland moet geen asociale maatregelen nemen op bevel van Brussel. Het is totale zotheid om een blanco cheque van 40 mrd euro aan het Europese Noodfonds ESM te geven en tegelijkertijd de Nederlandse burger te laten bloeden op bevel van Brussel”, aldus Wilders.