Partij voor de Vrijheid in alle staten!

De Partij voor de Vrijheid zal in alle provincies meedoen aan de komende verkiezingen. Vandaag heeft de partij uitsluitsel gekregen dat in alle twintig kieskringen de lijsten zijn goedgekeurd.

In alle kieskringen heeft de Partij voor de Vrijheid te horen gekregen dat er voldoende ondersteuningsverklaringen zijn ingeleverd. Per kieskring was dertig vereist. De PVV leverde in de meeste kieskringen minstens zestig handtekeningen in. Deze ondersteuningsverklaringen zijn een voorwaarde om mee te doen.

In bijna alle provincies zijn inmiddels ook de kieslijsten gepresenteerd. Alleen Gelderland zal dit vrijdag doen.

Geert Wilders: “We sluiten vandaag een lange weg af met het selecteren en opleiden van kandidaten, plus het inleveren van de vereiste handtekeningen. Dat was een ingewikkelde operatie voor een kleine organisatie als de Partij voor de Vrijheid. Maar het is gelukt en dat is een enorm compliment voor al onze mensen die hieraan hebben meegewerkt. Nu staan we klaar om in de provincies aan het werk te gaan, plus om te gaan vlammen in de Eerste Kamer.”