Vragen van de leden Wilders, Van Klaveren en Helder (PVV) aan de minister van Veiligheid en Justitie over het bericht "Bejaarde is leven niet meer zeker na massale afranseling".

Kent u het bericht "Bejaarde is leven niet meer zeker na massale afranseling"(*)?

Bent u met de PVV van mening dat criminele Marokkanen die stelselmatig wijken en wijkbewoners terroriseren niet met een corrigerende wijsvinger op hun gedrag moeten worden aangesproken, en een hangplek moet worden geboden, maar aangepakt moeten worden en van de straat geveegd moeten worden? Zo nee, waarom niet?

Bent u met de PVV van mening dat racistisch geweld keihard aangepakt moet worden? Zo nee, waarom niet?

Bent u met de PVV van mening dat racistisch geweld door Marokkanen, waarvan de slachtoffers praktisch altijd niet-Marokkanen zijn, niet langer door de overheid getolereerd dient te worden en dat hiervoor een keiharde aanpak voor nodig is? Zo nee, waarom niet? Zo ja, welke maatregelen gaat u nemen en per wanneer?

Bent u bereid de Marokkanen die voor dit Marokkanenprobleem verantwoordelijk zijn verplicht in heropvoedingskampen te stoppen? Zo nee, waarom niet?

Welke concrete maatregelen gaat u nemen om dit Marokkanenprobleem voor eens en voor altijd aan te pakken?

Bent u met de PVV van mening dat de daders na veroordeling gedenaturaliseerd dienen te worden en samen met de hele familie het land uitgezet moeten worden? Zo nee, waarom niet?

(*) AD.nl

steun ons ideal