Kent u dit bericht?

Bent u het de PVV eens dat een enkelband (en een locatie- en gebiedsverbod) deze verdachte er niet van hoeft te weerhouden wederom een kettingzaag op de keel van zijn kinderen te zetten? Zo nee, waarom niet?

Staat u aan de kant van de slachtoffers of aan de kant van de dader?

Bent u het met de PVV eens dat de veiligheid van de slachtoffers van deze terreurvader alleen kan worden gegarandeerd als deze man zijn proces in de gevangenis afwacht? Zo nee, waarom niet? Zo ja, welke maatregelen gaat u nemen zodat in de toekomst dit soort levensgevaarlijke personen gewoon in de cel hun proces moeten afwachten?Schriftelijke vragen van de leden Helder en Markuszower (beiden PVV) aan de staatssecretaris en de minister van Veiligheid en Justitie over het bericht ’Terreurvader Bunschoten vrij met enkelband’ (*).

* http://www.telegraaf.nl/binnenland/28907952/___Terreurvader__krijgt_enkelband__.html

steun ons ideal