De Partij voor de Vrijheid kiest vandaag partij voor de ouders die zich ergeren aan de zoveelste wijziging in de uitzendtijd van Sesamstraat. Het kinderprogramma moet wijken voor een programma dat reclame gaat maken voor de multiculturele samenleving.

PVV-mediawoordvoerder Martin Bosma: "Wie kinderen heeft weet hoe belangrijk vaste tijden zijn in het schema van een kind. Door het constante geschuif is er geen peil meer op te trekken. Elke wijziging kost vijf tot tien procent van de kijkers. Ouders worden hier helemaal gek van. Nu moet hun programma weer wijken voor een multiculti-reclameprogramma."

"De multiculti’s kennen geen schaamte. Hun failliete ideaal moet er worden ingeramd bij het Nederlandse volk. Zes op de tien Nederlanders zien de massa-immigratie als de grootste vergissing sinds de Tweede Wereldoorlog. De linkse staatsomroep is er om die mensen her op te voeden. De staatsomroep is allang niet meer ‘van ons allemaal, voor ons allemaal’."

Klik hier voor de vragen die de PVV heeft gesteld.