feed-image RSS

Vragen van de leden De Roon, Markuszower en Wilders (allen PVV) aan de Minister van Buitenlandse Zaken en de Minister van Justitie en Veiligheid over Erdogan die dreigt politieke tegenstanders in Europa te kidnappen of vermoorden:

Bent u op de hoogte van het interview waarin de Turkse president Erdogan aangeeft duizenden politieke tegenstanders te willen kidnappen in Europa? *) **)

Weet u dat de Turkse inlichtingendienst MIT reeds 80 Turken – politieke tegenstanders - uit 18 landen heeft ontvoerd? ***)

Vragen van de leden Fritsma, Emiel van Dijk en Wilders (allen PVV) aan de minister van Justitie en Veiligheid en de staatssecretaris van Justitie en Veiligheid over illegalen die panden kraken:

Hoe is het mogelijk dat de club krakende illegalen “We are here” al jarenlang ongestraft huizen en gebouwen kan kraken (*)? Waarom wordt de anti- kraakwet niet gehandhaafd?

Vragen van de leden Helder en Wilders (PVV) aan de minister van Justitie en Veiligheid over een bericht op Twitter van het Operationeel Centrum van de politie Den Haag (@POL_OCDH):

Kent u het bericht op Twitter van het Operationeel Centrum van de politie Den Haag (@POL_OCDH) met deze inhoud: “In verband met het offerfeest, bestaat de kans dat er vanaf vrachtwagens veel #kadavers worden verkocht. Dit is een legale actie. Schrik er niet van en er hoeft geen contact met de politie gemaakt te worden erover. Bedankt voor uw begrip! ^DV”

foto-geert