feed-image RSS

Vragen van de leden Fritsma, Emiel van Dijk en Wilders (allen PVV) aan de minister van Justitie en Veiligheid en de staatssecretaris van Justitie en Veiligheid over illegalen die panden kraken:

Hoe is het mogelijk dat de club krakende illegalen “We are here” al jarenlang ongestraft huizen en gebouwen kan kraken (*)? Waarom wordt de anti- kraakwet niet gehandhaafd?

Vragen van de leden Helder en Wilders (PVV) aan de minister van Justitie en Veiligheid over een bericht op Twitter van het Operationeel Centrum van de politie Den Haag (@POL_OCDH):

Kent u het bericht op Twitter van het Operationeel Centrum van de politie Den Haag (@POL_OCDH) met deze inhoud: “In verband met het offerfeest, bestaat de kans dat er vanaf vrachtwagens veel #kadavers worden verkocht. Dit is een legale actie. Schrik er niet van en er hoeft geen contact met de politie gemaakt te worden erover. Bedankt voor uw begrip! ^DV”

Vragen van de leden Fritsma, Emiel van Dijk en Wilders (allen PVV) aan de staatssecretaris van Justitie en Veiligheid over een nieuw Europees migratieplan over bootmigranten.

Klopt het dat veertien lidstaten inmiddels akkoord zijn gegaan met het plan uit de koker van Frankrijk en Duitsland om door ngo's opgehaalde migranten te verdelen over de lidstaten van de EU (*)? Zo ja, welke gekkie- landen zijn dit?

foto-geert