feed-image RSS

Vragen van de leden De Roon en Wilders (beiden PVV) aan de Minister van Buitenlandse Zaken over berichten dat NAVO-lid Turkije moslimextremisten uit Syrië naar Azerbeidzjan stuurt en ook aan de strijd deelneemt:

Kunt u bevestigen dat Turkije honderden, mogelijk duizenden moslimextremisten uit Syrië naar Azerbeidzjan stuurt? (1) (2)

Voorzitter,
In oppervlakte het grootste land ter wereld. Een enorme landmassa van oost tot west. Vol van natuurlijke en culturele rijkdommen. Met de Taiga, het machtige boreale woud, als grootste bosgebied op aarde. Een land waar vandaag, 28 september, de dag van de arbeiders in de nucleaire industrie wordt gevierd alsook de dag van de luchtmacht.

Dat is RUSLAND voorzitter!

Vragen van de leden De Roon, Fritsma en Markuszower (allen PVV) aan de Minister van Buitenlandse Zaken, de Minister van Defensie en de Minister van Justitie en Veiligheid over de beroerde informatievoorziening aan de Tweede Kamer inzake de inspectie van een koopvaardijschip door marineschip de Zr. Ms. De Ruyter:

Herinnert u zich de beroerde en weinig transparante wijze waarop de eerdere vragen van eerste ondergetekende zijn beantwoord betreffende de inspectie van een koopvaardijschip door het marineschip de Zr. Ms. De Ruyter(*)?

raymond-de-roon