feed-image RSS

D62FK79XoAYRErR

MILAAN - „Basta islam.” Dat zei Geert Wilders zaterdag tegenover tienduizenden enthousiaste Italianen in Milaan waar hij samen met Lega-leider Matteo Salvini, vicepremier en minister van Binnenlandse Zaken van Italië, Marine Le Pen en andere politieke leiders van de eurosceptische fractie Europa van Naties en Vrijheid (ENV) was. De PVV-leider kon op luid applaus rekenen toen hij zei dat “we de invasie van de islam moeten stoppen.”

1.Kan de minister voor 100% uitsluiten dat er op enig moment door de toenmalig minister van Veiligheid en Justitie, de heer Opstelten, een mening is gegeven aan het OM dan wel aan (de voorzitter van) het College van procureurs-generaal over de eventuele vervolging van Geert Wilders? Kunt u dit keer wel specifiek op deze vraag in gaan en apart beantwoorden?

Schriftelijke vragen van de leden Beertema, Wilders en De Graaf (allen PVV) aan de minister voor Basis- en Voortgezet Onderwijs en Media en de minister van SZW:

Bent u bekend met het bericht ‘moslimdocenten wilden mij weg hebben’(*)?

foto-geert