PVV: Marokkaanse criminelen financieel plukken en nooit meer Nederland in!

Schriftelijke vragen van de leden De Graaf, Helder en Wilders (allen PVV) aan de ministers van V&J en SZW:

Bent u bekend met de berichten 'Nederlandse Marokkanen nu ook in Marokko berecht' en 'Luxe auto's en appartementen: daar gaat het geld naartoe'(*)?

Wat is het exacte aantal criminelen met een dubbel (Nederlands en Marokkaans) paspoort dat in Nederland en Marokko vastzit op verdenking van (zware) misdrijven en hoeveel daarvan ontvangen een uitkering van de Nederlandse Staat, ondanks het feit dat een uitkering behoort te worden ingetrokken bij het uitzitten van een gevangenisstraf?

Deelt u de mening dat het in het artikel genoemde aantal van 'honderden' schrikbarend is en passen deze aantallen in het beeld van de culturele verrijking die de islamitische massa-immigratie ons land volgens overheidsrapporten heeft gebracht? Zo neen, waarom niet?

Bent u bereid om criminelen met een dubbel paspoort, in Nederland of in het buitenland berecht, financieel kaal te plukken, te denaturaliseren en ervoor te zorgen dat ze de toegang tot Nederland voortaan wordt ontzegd? Zo neen, waarom niet?

Bent u bereid om de samenwerking met Marokko meteen te gebruiken voor intensieve controles op bezit van vastgoed van uitkeringstrekkers? Zo neen, waarom niet?

Deelt u onze mening dat het goed voor Nederland zou zijn als hier minder Marokkanen zouden wonen, door vrijwillige remigratie te stimuleren, Nederlandse paspoorten van veroordeelde criminelen af te pakken, hen verplicht uit te zetten en pas uitkeringen toe te staan als er een arbeidsverleden van minimaal 10 jaar in Nederland is? Zo neen, waarom niet?

(*)Volkskrant, 31 juli 2014